שלום! עבר הרבה זמן מאז שאני כאן ...
בשורות הראשונות, קפטן ברור הוא רוצה לומר כי אנלוגי שלם למולטי-קוקר שלנו משחרר כעת את TEFAL.
כן, מדובר בדור חדש עם גאדג'טים של בלוטות ', אך נוכחותו או היעדרו של בלוטות' אינן משפיעות על טעמו של המרק ועל זמן הבישול של כתף הטלה.
אז חפשו באינטרנט את השילוב בין המילים "TEFAL Cook4me" - הרבה מתכונים וסרטונים. אפילו, KMK, יותר מאשר בימי מולינקס.
שנית, אחרי 4 שנים של שימוש יומיומי (כוסמת עם גבינת קוטג 'בבוקר במהלך שבוע העבודה תורמת מאוד לשמירה על האיזון התומך בהרזיה של ה- BZHU, ובסופי שבוע - כל מיני דברים שמחייבים את זה נצפה במאזן ההרזיה של ה- BZHU) המקודד החל להיכשל (שם נרדף - קודקוד; מה אנו מסתובבים ומה אנו לוחצים על "אישור"). זה נראה ככה: אתה מסובב את זה, וזה מגיב מעוכב. מדלג על קליקים. סוף סוף הסתיימה הסבלנות (במשך שישה חודשים ...), ופירקתי, ניקיתי, הרכבתי את המכשיר. ועכשיו הכל עובד שוב "כמו מחנות". אך, כמובן, רצוי לא לנקות את המקודד, אלא להחליפו.הפריט עולה בין 120 ל -240 רובל (תלוי בתאוות הבצע של המוכר. המחיר הסיטונאי של Digi-Key הוא 1.28 $. "דולר וחצי, קארל! דולר וחצי!").
אין סימונים מצד, אך אם לשפוט לפי המראה, הממדים והמבנה הפנימי, חלק זה נעשה על ידי BOURNS, מקודד מסוג PEC12R-4120F-S0012
אתה יכול גם להשתמש ב- PEC12R-3120F-S0012.
אם המקודד שלך מתחיל לתקוע, עדיף לקנות / להזמין חדש מראש. בזמן שהסבלנות שלך נגמרת, הוא פשוט יגיע.
אל תנסה לגשת לכפתור דרך "הפנים" של החייזר שלנו - את הפנים הכסופות, את הלוח הקדמי ואת הכפתור של הכפתור ניתן להסיר רק מבפנים.
לא אעשה דוח תמונות [עדיין], הכל פשוט כמו תפוז. כל עקרת בית שיש לה מגהץ הלחמה (עדיף 40 וואט), מברג פיליפס (מס '1, אבל אפשר גם מס' 2), פינצטה, צמר גפן, קיסם ומעט אצטון יכולים להתמודד עם המשימה הזו.
הוא האמין כי מלחם מצויד הלחמה, שטף (RMA-223, LTI-120, SKF, רוזין כתוש מומס באלכוהול, או פשוט רוזין - מופיעים לפי סדר העדפות יורד). נוכחות של צמה להלחמת חלקים ממעגלים מודפסים מוערכת מאוד - זה יקל מאוד על הסרת הכפתור לניקוי / החלפה. זה יהיה טוב מאוד שיש שומן סיליקון לשימון מגעים חשמליים נעים (אתה יכול לרסס. טוב, אתה משמן אטמי גומי על חלונות פלסטיק עם סיליקון בכל אביב ובסתיו?), או וזלין טכני (אבל WD-40 אינו מתאים לחלוטין!, וזלין קוסמטי עם בושם ילך ...).
רמז מס '1: צלם תמונה (לפחות בטלפון שלך) במהלך תהליך הפירוק. במקרה שתשלף בטעות מחבר (אפילו נקראסוב כתב שעקרות בית בכפרים הרוסים הם OGO-GO!) - תדע מאיפה הוא הגיע ולאן צריך לפנות אותו.
רמז # 2: קחו משהו כמו מגש להקפאת קוביות קרח והכניסו את הברגים שהוסרו בשלבים שונים של פירוק לתאי המגש ההוא על מנת משמאל לימין בהתאם לשלב - כדי לא לבלבל איזה בורג לברג איפה במהלך ההרכבה.
רמז # 3: עקרת בית יכולה תמיד לרתום בעל בית (או אפילו פרוע) לעבודה, ומבטיחה משהו טעים ממולטי-קוקר מתוקן. חנופה, סחיטה ואפילו (במיוחד אם עקרת הבית היא OGO-GO!) איומים ישירים הם גם טובים.
נתק את כבל החשמל, הסר את מקלט העיבוי, הסר את הקערה, סגור את המכסה.
פרשנו מגבת על השולחן ושמנו עליה את "החייזר" שלנו, מלמטה למעלה.
אנו מפרקים ומוציאים בורג גלוי אחד; מהצד של הבורג עליו אנו חורצים ומוציאים את תחתית הסריג - הוא גמיש, אנחנו פשוט מושכים אותו "בצורה מסודרת אך בחוזקה" - הוא יכופף את עצמו היכן שהוא צריך להיות.
שחרר והסר את שני הברגים הקטנים המחזיקים את "שוקת" עם המעגל.
אנחנו משחררים את שני הברגים הגדולים המחזיקים את תותי הגומי, מוציאים אותם יחד עם התותבים.
ניתן להוציא את "שוקת" המעגלים המודפסים מתחת לקצה המארז לאמצע ומעלה.
יש שלושה מחברים על הלוח, פשוט נתק את הלבן הגדול. אבל זה קל יותר - שלושתם. מדובר במחברים עמידים מאוד (סוג JST), ואם לא היה פגם במפעל במהלך ההתקנה, זה פשוט לא מציאותי לפגוע בהם, אפילו אם אתה פשוט מושך את החוטים. ואנחנו לא נוגעים בשלושת חוטי החשמל (כחול, אדום ושחור) בקצה השני של הלוח, כי הם לא מפריעים לשום דבר.
אנו מושכים את החלק התחתון של הגוף במעלה סנטימטר אחד וחצי או שניים. נוח להניח את האגודלים על תחתית המתכת, ועם יתר האצבעות למשוך את קצות המארז כלפי מעלה.
עכשיו אתה יכול להסיר את הפנים הכסופות ולשלוף את כבל הסרט עם מחבר לבן גדול.
שמנו את המולטי-קוקר בצד.
שים פרצוף כסף על המגבת - עם הפנים כלפי מטה.
אנו מתיר את הברגים ומוציאים 7 ברגים, מסירים ומניחים בצד את הפאנל שהם מחזיקים.
אנו מצלמים, שולפים את כבלים של הכבל מהקליפים שעל המארז, מעבירים את המחבר הגדול מהלוח לצד, מניחים את הכבל בצד.
אנו שולפים את המחבר הקטן באותו צד.
התברג והסר את שלושת הברגים המחזיקים את מארז הבקר.
אנו מסירים את מארז הפלסטיק עם הבקר, מעבירים את כבל החוטים היורד איפשהו ואת המחבר לחור שממנו יצאו פעם. שמנו את התיק עם הבקר בצד.
סחטו בעדינות את תושבות הגומי של הטוויטר בעזרת פינצטה מלמטה למעלה (זה עדיף על משיכה מלמעלה!). המצפצף תלוי על החוטים.
התברג והסר את שני הברגים המחזיקים את לוח הכפתור.
משוך בעדינות על הלוח בעזרת הכפתור, ומשך את הפיר החוצה מכפתור "אישור".
עשית את זה !!! הלוח עם הכפתור בידיים שלך.
את הפנים ניתן למסור לבני משפחה נלהבים לשטיפה גדולה. בזמן שאתה מלחם, זה פשוט יתייבש. יחד עם זאת, רצוי לנתק את התפסים בזהירות, להפריד בין הלוח הקדמי למארז הכסף (במקרה זה, ידית "OK" תשוחרר בדיוק כך, ללא מאמץ, כבונוס) והסר את "ביטול כפתור ".
מלחם את הידית הישנה. החורים ב- PCB גדולים; אם לא תחסוך את השטף, הלחמה תתאסף בקלות בצמה והכפתור ממש ייפול מהלוח. אם כבר - חפש ברשת הוראות לשימוש בצמה ("פתיל הלחמה כיצד להשתמש").
אם אין כפתור חדש, יש לפרק ולנקות את הישן:
- בעזרת צמר גפן טבול באצטון, שטוף את השטף מהגוף וממגעי הכפתור כדי לא להכתים את החלק הפנימי שלו,
- כיפוף בעדינות 4 רגליים האוחזות בחלק התחתון;
- הפרד את החלק התחתון;
- אנו מכופפים מעט את המגעים הגמישים "מטה" לכיוון המקרה שהוסר. אנחנו עוטפים היטב צמר גפן על קיסם, מרטיבים אותו באצטון ומנגבים את קשתות המגע על מגעים גמישים;
- אנו מכופפים מעט את המגעים הגמישים לכיוון המרכז (תמיד קטנטן, מעט!) כך שקשתות המגע שלהם יתחילו ללכת לאורך רדיוס המגעים הקבועים שעדיין לא נשחקו;
- רק אם יש שומן חדש !: (יש צורך בשומן זה בכדי להפחית את הבלאי מחיכוך וכנגד חמצון המגעים; אם אין שומן חדש, השאר את הישן, עדיף מכלום ...): דפוק מעט צמר גפן צמוד על קיסם והסר שומן ישן מלוח המגע הנייח שעל הבית שהוסר; החלף צמר גפן על קיסם, הרטיב אותו באצטון ונגב את לוח המגע הנייח; אנו עוטפים מעט צמר גפן טרי על קיסם ומורחים שכבה דקה מאוד של שומן על המגעים הקבועים.
- לשים את הכפתור כמו שהיה.
אנו מלחים את הכפתור לתוך הלוח.
אנו שוטפים את הלוח באצטון כדי להסיר את שאריות השטף.
אנו אוספים את ה"חייזר "בסדר הפירוק ההפוך. בעת התקנת תותי גומי, שימו לב - יש מדף על הפלסטיק; בליטה זו אמורה להשתלב במגרעת התותב.
הסיבה לפגם: המגעים הגמישים מנוסרים דרך ציפוי המגעים הקבועים לבסיס (אם הם פירקו אותו, הם ראו שנחושת זוהרת פה ושם). זה לא יהיה כלום, נחושת מוליכה גם זרם, אך הקצוות המנוסרים גורמים ל"הקפצה "כאשר מקודד הסיבובי מסתובב. הקפצה היא סגירת / פתחי קשר לטווח קצר. זה נורמלי; הקפצה קיימת תמיד בקבוצות מגע מכניות. אך רק בקצה המגע, בעת פתיחה / סגירה. תוכנית הבקר נכתבת כדי לדכא (להתעלם) מהקפצה זו. ועם בלאי, ההקפצה מתרחשת ללא הרף, עם כל תנועה של המגע. והבקר, המתעלם מההקפצה, מתעלם גם מקצה המגע - כלומר, הוא אינו תופס את האות השימושי. בתהליך המחיצה העברתי (ואתה, אני מקווה) את המגעים לאזור לא מזג אוויר. אבל במוקדם או במאוחר זה גם יתבלה. אז יהיה צריך להחליף את הכפתור מתישהו. לבוש מכאני. פשוט כביסה-ניקוי-סיכה של הכפתור המותקן במפעל לעולם לא יעבוד.
לא נמצאו פגמים, שבדרך כלל באים לידי ביטוי בחסימות אלקטרוניות לאורך זמן (חמצון המסילות, קבלים אלקטרוליטיים נפוחים וכו '). למרות העובדה שבמשך 4 שנים וחצי הוא זז להתחלת בוקר מתעכבת כמעט בכל ערב.